Plan dnia
PLAN DNIA - dzieci młodsze
6.30 - schodzenie się dzieci; układanki i zabawy stolikowe usprawniające percepcję wzrokowa oraz wzrokowo - ruchową; kontakty;
zabawy dowolne w kącikach zainteresowań; praca wyrównawcza; prace z dziećmi uzdolnionymi; prace porządkowo –
gospodarcze; zabawy ze śpiewem
8.15 - przygotowanie do śniadania; zabawa ruchowa; czynności samoobsługowe w łazience
8.30 - ŚNIADANIE
9.00 - tworzenie okazji do obserwowania, eksperymentowania, odkrywania, rozwijania twórczej postawy dzieci;
stwarzanie sytuacji sprzyjających aktywizowaniu mowy i myślenia, doskonalenie sprawności umysłowych;
pobyt na podwórku - zabawy i gry w ogrodzie przedszkolnym, poznawanie środowiska przyrodniczego
11.15 - przygotowanie do obiadu; czynności samoobsługowe
11.30 - OBIAD
12.00 - leżakowanie
14.00 - przygotowanie do podwieczorku; zabawa ruchowa; czynności samoobsługowe
14.30 - PODWIECZOREK
15.00 - tworzenie warunków sprzyjających spontanicznej aktywności dzieci; rozwijanie indywidualnych zainteresowań i zdolności;
kółka zainteresowań dla chętnych dzieci
16.30 - przekazanie dzieci oddziałowi dyżurującemu; praca wg planu tego oddziału do godziny 17.00
PLAN DNIA – dzieci starsze
6.30 - schodzenie się dzieci; praca wg planu grupy dyżurującej
7.00 - układanki i zabawy stolikowe usprawniające percepcję wzrokową oraz wzrokowo – ruchową; kontakty okolicznościowe; zabawy
dowolne w kącikach zainteresowań; praca wyrównawcza; prace z dziećmi uzdolnionymi; prace porządkowo – gospodarcze;
zabawy ze śpiewem
8.15 - przygotowanie do śniadania; ćwiczenia poranne w grupach 5- i 6 – latków; czynności samoobsługowe w łazience
8.30 - ŚNIADANIE
9.00 - tworzenie okazji do obserwowania, eksperymentowania, odkrywania, rozwijania twórczej postawy dzieci;
stwarzanie sytuacji sprzyjających aktywizowaniu mowy i myślenia, doskonalenie sprawności umysłowych;
pobyt na podwórku - zabawy i gry w ogrodzie przedszkolnym, poznawanie środowiska przyrodniczego
11.20 - przygotowanie do obiady, czynności samoobsługowe
11.30 - OBIAD
12.00 - ćwiczenia i zabawy utrwalające zdobyte umiejętności i wiadomości; zajęcia dodatkowe; praca wyrównawcza; praca
indywidualna
14.00 - zabawa ruchowa; czynności samoobsługowe
14.15 - przygotowanie do podwieczorku
14.30 - PODWIECZOREK
15.00 - zabawy indywidualne dzieci wg zainteresowań
16.00 - przekazanie dzieci oddziałowi dyżurującemu, praca wg planu tego oddziału do godz. 17.00